top of page
  • Szerző képeNBAE

A zöld CSR 2023 - A társadalmi felelősségvállalás hangsúlyozása

A fogyasztók 2023-ban várhatóan előnyben részesítik majd azokat a márkákat, amelyek társadalmi felelősségvállalást gyakorolnak azáltal, hogy egyensúlyt teremtenek a profitgenerálás és a társadalmilag előnyös kezdeményezések között.


Egy tanulmány szerint az amerikai fogyasztók több mint fele figyelembe veszi a márka értékeit vásárlási döntései során.Ráadásul a fogyasztók 66%-a hajlandó többet fizetni olyan márkák termékeiért, amelyek társadalmi elkötelezettséget tanúsítanak.


2023-ban a sikeres márkák hangsúlyozzák a társadalmi felelősségvállalásra irányuló törekvéseiket marketingkampányaikban, ezzel olyan fogyasztókat vonzva magukhoz, akik pozitív változást szeretnének elérni vásárlásaik által.


Néhány példa gondolatébresztő: 

  • környezet-és klímavédelem;

  • faültetési programok;

  • karbonsemlegesített termékek/szolgáltatások;

  • újrahasznosítható csomagolás népszerűsítése; 

  • társadalmi problémákra való figyelemfelhívás; 

  • a nyereség egy részének jótékony célokra való fordítása; 

  • termékeik adományozása a rászorulóknak; 

  • fair trade előmozdítása;

HEARTS IN GREEN Hatékony CSR 2023 - A társadalmi felelősségvállalás hangsúlyozása
HEARTS IN GREEN Hatékony CSR 2023 - A társadalmi felelősségvállalás hangsúlyozása

Forrás: Marketing - Trendriport 2023 | Marketing Fesztivál

2023.01.19. – www.marketingfesztival.hu

18 megtekintés0 hozzászólás
bottom of page